Globetrotter Verzekering
Noodsituatie? Bel 020 592 92 92 Dag en nacht bereikbaar
Lang in het buitenland? Voor iedere reiziger de passende reisverzekering

Schade Melden

Een ongeluk zit in een klein hoekje. Er kan altijd iets gebeuren waardoor je schade hebt. Gelukkig heb je een Globetrotter Verzekering afgesloten en kun je de schade indienen bij Allianz Global Assistance. 

Om je schade zo eerlijk mogelijk te behandelen kijkt Allianz Global Assistance altijd naar de situatie waarin de schade is ontstaan. Meld je schade online of met de post via een schade aangifteformulier. Allianz Global Assistance heeft maximaal tien werkdagen nodig om je schade-aangifte af te handelen.

De aangifteformulieren leiden je stapsgewijs door de vragen heen en als je het even niet weet klik je op de "i" voor meer informatie. Zorg er wel voor dat je alle noodzakelijke aanvullende documenten zoals bonnetjes, politie-aangifte, aankoopbewijs, rekening, foto's, etc. inscant en meestuurt. Na het verzenden van de aangifte ontvang je een bevestigingsmail waarin het betreffende dossiernummer staat. Bij eventuele vragen kun je dit nummer vermelden.

Online schade indienen

Zorg dat je je polisnummer en eventuele digitale bewijsstukken (foto's, nota's, etc.) bij de hand hebt als je je schade online gaat indienen

 

Heb je een vraag over een schade?

Neem dan contact op met de afdeling Claims. Heb je al een schade gemeld, vermeld dan ook altijd je dossiernummer. 

E-mail: schade@allianz-assistance.nl

Telefoonnummer: 020 - 561 8730 (Bereikbaar op werkdagen: 8:00 uur - 18.00 uur & zaterdag: 9:00 uur - 17.00 uur)

 

Wil je de schade toch schriftelijk melden en per post versturen? 

Ga dan naar de pagina 'Schriftelijk schade melden' van de Allianz Global Assistance website.